úterý 23. srpna 2016

Alexa - Prokletá temnota (Skrytá temnota 8)



Prekliata temnota

Skrytá temnota 8

Autorka - Alexa
Korekce - Maya

Rosein život je jedno veľké klamstvo. Pre svoju rodinu je pokojná, utiahnutá knihomoľka. Pre zvyšok sveta je medzinárodná zlodejka. A tieto dva svety sa čoskoro pretnú tým najhorším spôsobom.

Ekremovou jedinou šancou na získanie moci je Rose. Obyčajný človek. A predsa zločinec ako on. Majú toho viac spoločného, než chcú a jemu na nej začne záležať viac, než by potreboval vo svojej zamotanej situácii. Nikdy sa jej nemal dotknúť. Nikdy ju  nemal pobozkať. A hlavne nikdy nemal podľahnúť pokušeniu, ktoré predstavuje.
Teraz  je už neskoro... Musí ju mať.
Celú.
Navždy.

Ibaže tentoraz nie sú nepriateľmi démoni, zabijaci alebo zlé sily. Je to rodina Rose, ktorá urobí všetko, aby Ekrem umrel a ona naňho zabudla. A akoby to nestačilo, do cesty sa pripletie Interpol, Brian, bohovia a stratená rasa džinov.


21 komentářů:

  1. Alex, moc, moc děkuji za tvůj další příběh, ani nevíš jak se těším, protože tvoje příběhy, jsou pro mně vášeň. Už jsem se bála, že po Erin a Salvátorovi, bude delší proluka, ale ty jsi prostě ohromná šikulka a já jsem vděčná, že si můžu přečíst další příběh našich hrdinů!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Dik Alex, za tvoju úžasnú fantáziu... :d ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni tak toto som vážne nečakala. Rose sa páčila od chvíle kedy som prečítala jej telefonát s Carolinou a Ekrem... nikdy ma nenapadlo, že raz bude povýšený na hlavnú postavu, ale v momente ako som uvidela tie dve mená pohromade, bolo to ako blesk z čistého neba a okamžite som sa do tej predstavy zamilovala. Hrozne sa teším a dúfam, že sa tu začne ich príbeh objavovať, čo najskôr a často, pretože mám veľmi silné tušenie, že som na tej knihe závislá a to som si som neprečítala ani 1 kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  4. Áno, áno, teším sa ako malé dieťa na Vianoce 😁😁 už som sa nevedela dočkať ďalšieho príbehu 😜 Tak teraz som úplne vo vytŕženi o čom bude tento príbeh 😉😉 ěste raz dík

    OdpovědětVymazat
  5. Dakujem vopred za dalsi pribeh. Uz teraz sa velmi tesim. GabiM

    OdpovědětVymazat
  6. Strašne sa teším na další príbeh z tvojho pera :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky !!! Těším se na Tvůj další příběh !!!

    OdpovědětVymazat
  9. wau, tak to som teda nečakala, že tak rýchlo pustíš ďalší príbeh. super, veľmi sa teším :)
    bety

    OdpovědětVymazat
  10. Tesim sa na ďalší príbeh z tvojho pera,dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  11. WAU!!! Tak toto asi nikto nečakal! Si neskutočne úžasná že nás takto prekvapuješ a tvoje príbehy sú pre mňa, a myslím že aj pre viacerých, ako droga :) Ďakujem K.

    OdpovědětVymazat
  12. Super,teším sa ďalší príbeh.Vďaka Alexa.

    OdpovědětVymazat
  13. no tak to ma dosralo ja som si do teraz myslela ze su od nejakej autorky ale klobuk dole mas naozajstny talent moja draha . som prekvapena a aj stastna ze si napisala take pribehy .myslim zeby si mala skusit o vydanie. verim ze by si mala velke sancu sa stat spisovatelkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prepac preklep chcela som napisat dostalo ne dosralo prepac.pisem rychle a nevsimam. velka vdaka Alex nadherne pribehy a dakujem ze si sa s nami o ne podelila

      Vymazat
    2. hehe, to je pre mňa kompliment že si si to myslela:) veľmi rada by som bola spisovateľkou, ale na Slovensku je to veľmi ťažké. takže aspoň takto vidím reakcie od svojich čitateliek;)

      Alexa

      Vymazat
  14. krasna seria uz sa tesim na pokracovanie

    OdpovědětVymazat
  15. Prosim,rekni,ze planujes pokracovani...

    OdpovědětVymazat