čtvrtek 14. května 2015

Rudý anděl - Kapitola 8



Keď Jamie a Sunny dosiahli horného poschodia reštaurácie, Mansion, vrchný čašník ich viedol ku stolu. Ako ho nasledovala, Jamie umiestnil ruku na spodnú časť jej chrbta. Bolo to džentlmenské gesto, skoro ochranné, ale stále ho na koži vnímala ako dotyk ohňa. Dnešný večer bol nebezpečným hazardom, ktorý sa vzpieral Kielovmu zákazu, aj keď na to mala právo, ako si uvedomila, keď sa išli posadiť.  
,,Váš rezervovaný stôl, pane,“ oznámil vrchný čašník, ukazujúc im súkromný stôl pre dvoch vo vysokej vežičke. ,,Tak ako ste požadovali.“

,,Jamie,“ varovala ho Sunny. Toto bolo viac ako hazard, bolo to obrovské riziko s potenciálne zradným výsledkom.
Počkal, kým skĺzla na lavičku a keď tak urobila, všimla si, že je to jeden z najromantickejších stolov v reštaurácii so striebornými zamatovými záclonami. Mohli by byť osamote ešte pred jedlom? Predtým? Pulz jej začal vyskakovať v bláznivom tempe, keď sa Jamie usadil hneď vedľa nej. Ticho zalapala po dychu, keď zostali osamote, obklopení luxusnými závesmi.
Zaoblená lavica tlačila ich telá bližšie k sebe viac, než by si priala, ale nedokázala sa prinútiť, aby sa držala od Jamieho ďalej. Všetko vo veži blikalo a žiarilo, od usporiadaných sviečok na parapete až po strieborno-zlatý flitrovaný obrus. Bolo to viac romantické a rozprávkové než akékoľvek iné miesto, ktoré predtým navštívila. Bolo evidentné, že je to jeho úmyselná taktika.
,,Volal si sem dopredu,“ zamumlala a odvážne sa pozrela do jeho zelených očí, ktoré boli vo svetle sviečok krajšie než obvykle.
Prešiel jej ľahko po tvári. ,,Chcel som ťa iba pre seba,“ povedal potichu. ,,Som až príliš chamtivý, pokiaľ ide o môj čas s tebou, zlatko.“
,,Sme iba priatelia,“ pripomenula mu neisto, snažiac sa upokojiť svoj nevyspytateľný dych. ,,Súhlasil si s podmienkami.“
Prestal sa jej dotýkať a začal hľadieť so zmyselným pohľadom na jej pery. ,,Milujem tvoje ústa. Stále snívam o tom, aké by to bolo cítiť ich na holej koži po celom tele.“
Aby zabránila jeho pohľadu, sklopila pohľad k svojmu jedálnemu lístku. ,,Súhlasil si...“
,,Neurobil som nič nečakané, nie?“ Opýtal sa a študoval vínny lístok. ,,Hanbíš sa, že som ťa hladil? Tvoji šéfovia sa určite ešte nebudú sťažovať.“
Nie, ale všetci traja tvoji strážcovia nás odniekiaľ sledujú, aj keď ich nevidím, Kiel vidí všetko, čo robím...
,,Myslím, že šampanské by prišlo vhod.“ Vybral jedno, položil kožený lístok na stôl a venoval jej svoju plnú pozornosť. ,,A teraz mi prezraď, aké to bolo, keď si sa stala človekom. Aké si mala detstvo... Chcem vedieť všetko o tvojej rodine, kde si vyrastala. Mám veľa otázok, veľmi veľa.“
,,Prečo chceš toho toľko vedieť?“
,,Prečo chcem v tejto sekunde toho toľko vedieť, moja sladká Sunshine? Je zlé, keď chcem o tebe toho toľko vedieť?“
Obrátil sa k nej čelom, spočívajúc predlaktím pozdĺž chrbta lavice. ,,Zarezervoval som tento stôl na celý večer, takže môžeš začať rozprávať a nič nevynechaj.“
Jamieho pozornosť nezaváhala ani na jediný moment, kedy boli spolu. Dokonca ani vtedy, keď sa podávalo jedlo. Uhryzol si jedno - dve sústa a znova sa k nej obrátil, pýtajúc sa na všemožné detaily. Prečo anjeli vybrali Renfroeových ako jej smrteľnú rodinu. Bolo to kvôli ich viere, kvôli ich postavení v spoločnosti? Ako dokázala pred nimi skrývať svoju identitu od svojich desiatich, keď si ju adoptovali, nikdy si neuvedomujúc, že na Zem prišla iba mesiac predtým?
Jeho fascinácia ňou bola nekonečná a čo mu získalo body, po celý večer sa jej už nedotkol. Pomaly popíjal šampanské a zelené oči mal po celú dobu, čo rozprávala, upreté na ňu. Niekoľko krát spozorovala, ako k nej natiahol ruku, ale hneď sa zastavil a namiesto nej uchopil pohár.
Po takmer dvoch hodinách bola Sunny vyčerpaná z ustavičného rozprávania. ,,To nie je fér. Mal si toľko otázok, takže by som sa aj ja mohla na jednu - dve spýtať.“ Snažila sa smiať, keď pocítila náhlu plachosť.
Odmávol ju. ,,Som nudný. Prečo si myslíš, že som si nedokázal udržať priateľku?“
,,Pretože si im nikdy nedovolil priblížiť sa, Jamie,“ odpovedala vážne. ,,Vidím tvoju hru.“
Rýchlo uhol pohľadom preč, mrmľajúc si niečo popod fúzy.
Naklonila sa bližšie, aby lepšie počula. ,,Čo si hovoril?“
Otočil sa k nej. ,,Že teba som pustil. Chcem povedať, že... Keby...“
Vrhol na ňu melancholický pohľad. ,,Viem, viem... To je jedno.“
Videla skutočný záblesk bolesti v jeho očiach a snažila sa odľahčiť situáciu. ,,Nikdy sme sa nikam nedopracovali. Myslím, čierne kura alebo biely vôl? V tomto Južanskom meste? Dobrý bože, obratné jazýčky si budú šepkať, najmä pri tvojom mene. Junior League1 dostane skupinový infarkt.“ 
,,Sunny, už dávno nie je rok 1950,“ nesúhlasil. ,,Nikto sa nestará, koho som videl. Okrem toho sa nepohybujem vo vysokej spoločnosti tak často.“
,,Jamie Angel, buď úprimný.“ Venovala mu káravý pohľad so široko otvorenými očami.
,,Dobre, dobre,“ priznal so smiechom. ,,Nemôžem klamať jednému z anjelov.“
,,Jamie!“ Pritisla si na ústa ruky kvôli jeho neúctivosti.
Pokrčil plecami. ,,Takže narazil som na niekoľko spoločenských skupín, ale nepatrím do tohto sveta. Máme peniaze, ale všetci sme tu šialenci. Hlavnou vecou je...“ Naklonil sa bližšie, posúvajúc pažu po zadnom okraji lavice bez toho, aby sa jej dotkol. ,,Najdôležitejšou vecou je, že som bol hrdý, keď si bola na mojom ramene, Sunny Renfroe. Tak pyšný.“
Jej vízie sa okamžite rozplynuli a bez slov pozrela na svoj tanier. Jamieho teplá ruka obklopila jej krk a veľmi nežne ho začala masírovať. ,,Nechcel som ťa rozrušiť.“
Zažmurkala, potláčajúc slzy, hoci vedela, že by mu mala odstrčiť ruky. Nemohol sa jej dotýkať, nemohol porušiť pravidlá ich vzťahu a ona nemala toľko síl, aby ho zastavila. ,,Tiež som bola pyšná,“ zašepkala a otrela si oči. ,,Byť v tvojich rukách, vedieť, že si bol môj, ale nemôžem si dovoliť o tom ani len snívať.“
Posunul sa bližšie a jeho tvrdé stehenné svaly ju tlačili. Vsunul okolo nej ruku a pritiahol si ju do svojho náručia. ,,Snívanie nie je zločin, zlatko,“ zašepkal jej do ucha a jeho pery sa jej takmer dotkli. ,,Boh nám dal naše sny z nejakého dôvodu.“
Zavrtela hlavou, hľadajúc silu, aby utiekla preč, ale naklonil sa bližšie, držiac ju proti sebe. ,,Nikdy som nesníval o tom, že sa zamilujem,“ priznal chrapľavým hlasom. ,,Nikdy, až kým si neprekročila prah môjho domu.“
Pozrela mu žalostne do očí. ,,Prosím, nerob to ešte ťažším, Jamie. Videl si, čo sa stalo v altánku.“
,,Tvoj šéf? Nemysli si, že som sa nebál. Možno som tvrďas, ale uvedomujem si, že toto je vážna vec.“
Zodvihla prsty k jeho tvári a krátko ho pohladila. ,,Tak sa ma prestaň dotýkať.“
Nežne sa usmial. ,,Tiež sa ma dotýkaš.“
Pustila ruku, aby ju niekto obaril. ,,Nie, už nie.“
,,Ako si tým môžeš byť taká istá?“ Opýtal sa a poslušne sa posunul po lavičke vzad, vytvárajúc medzi nimi bezpečnú vzdialenosť.
Hrdlo sa jej bolestivo zovrelo, ale prinútila sa stretnúť s jeho pohľadom. ,,Pretože ťa po tejto noci už nikdy nechcem vidieť. Bola to chyba. Je tu veľa túžob, ktoré obaja chceme... A nemôžeme mať.“
Jamie nahnevane udrel päsťou do stola, až striebro a porcelán zazvonili. Jeho šampanské vyšplechlo na obrus, ale udrel ešte silnejšie. ,,Celý svoj život som strávil slúžením spravodlivosti, tým že som zabíjal démonov. Tak mi povedz prečo, Sunny?“ Otočil sa k nej a zúfalstvo mu zatemnilo oči. ,,Prečo som dostal tento sen s tebou, iba aby som ho poprel?“ S brutálnym gestom chytil svoje šampanské a vylial do seba zvyšok jeho obsahu.
,,Ako môže byť zamilovanie sa do teba, niečo zlé? Možno by som sa mal smažiť v pekle, ale nedokážem zastaviť, čo cítim...“ Pozrel sa ostro preč, utierajúc si oči chrbtom ruky.
Nikdy sa nechcela dotknúť človeka viac, ako teraz Jamieho Angela. Nie, aby ho vyburcovala alebo pre vlastné potešenie. Proste ho chcela držať v náručí a utešiť ho. Neexistovali žiadne pravidlá proti súcitu. Závesy boli zatiahnuté a oni boli úplne sami a nepozorovaní.
Bez otázok alebo hádania, otvorila svoju náruč, pritiahla si ho bližšie a pevne ho objala. Sklonil hlavu na jej rameno, posúvajúc ruky okolo jej pása. Na svojej hrudi cítila tlkot jeho srdca, mužnú vôňu jeho kože a čistú arómu šampónu v jeho vlasoch.
Načiahla sa a prešla prstami po tých rovných, mäkkých vlasoch. Jeden dotyk, možno dva – to sa dalo prehliadnuť.
Okrem toho... Zastonal. Priamo do jej ucha. Jediný dychtivý zvuk prezradil viac než jedno pohladenie, ktoré v nich zapálilo oheň.
Zhlboka sa nadýchla, pritisla svoje ústa proti jeho tvári, cítiac jeho pery proti jej čeľusti, jej hrdlu. Zatiahol za jej pás a pritiahol si ju bližšie, dokým nebola na polceste k jeho lonu, cítiac pod stehom jeho tvrdosť.
Musí to zastaviť, musí to ukončiť... Ale nemala dostatok vôle, aby tak spravila.
,,Patri mi, Sunny,“ prosil a ústami našiel tie jej. ,,Prosím, nájdi nejaký spôsob.“
Boli odsúdení skôr, ako sa prvýkrát pobozkali. Oboma rukami tlačila proti jeho hrudi, posúvajúc ho po lavici preč.
Jamie, ale udržiaval vzdialenosť medzi nimi s prosiacim pohľadom.
Chystala sa mu znova vysvetliť fakty, keď jeho BlackBerry začal zvoniť a vibrovať na stole za nimi.
Zadíval sa naňho na jeden dlhý moment a ona uvidela Masonove meno na displeji. 
,,Sakra.“ Prudko si pritiahol mobil k uchu. ,,Čo sa deje, Mace?“ Opýtal sa podráždene.
Nepočula, čo mu jeho brat odpovedal, ale Jamie stíšil hlas a otočil sa preč. ,,Povedal som ti, aby si ma dnes nerušil. Táto noc je dôležitá,“ zašepkal.
Nedokázala zabrániť úsmevu, aj keď sa jej lámalo srdce... Pre Jamieho a pre ňu samotnú.
,,Kde?“ Vyskočil náhle z lavice. ,,Polnoc? Dobre.“
S povzdychom položil mobil na stôl. ,,Práca, “ zamumlal, pozerajúc na telefón, zdanlivo stratený vo vlastných myšlienkach.
,,Čo sa deje o polnoci?“ Možno, keby odviedla jeho pozornosť späť do reálneho sveta, zabudol by, čo sa medzi nimi stalo.
Jamie si rukou prehrabol vlasy. ,,Zvyčajná blbosť. Thrastikas, ktorý neskôr zrejme nakope môj zadok...“ Odmávol to. ,,Na tom nezáleží.“
Poposadla dopredu s vlastnými zmyslami v plnej pohotovosti. Čo ak to bol rovnaký démon, ktorého Shay nakreslila. Ako strážca mala hromadu zmyslov, ktoré obyčajní ľudia nemali, ktoré ju práve varovali o tom, že mu hrozí nebezpečenstvo.
,,Jamie, prosím, povedz mi, čo sa deje o polnoci,“ zopakovala pozorne.
,,Mason mi povedal, že nastražil pascu pre Thrastikasa na Bonaventurenskom cintoríne. Ten démon vycical niekoľko duší turistov a Mace je naštvaný. Takže sa rozhodol, že dnes to pôjdeme ukončiť.“
Sunny sa zježili chĺpky na krku. Tento plán nebol dobrý, hrozilo mu nebezpečenstvo, tým si bola istá.
,,Nemyslím si, že je to dobrý nápad.“
Vrhol na ňu pochybný pohľad. ,,Nemusím ťa vziať domov ešte ďalšiu hodinu.“ 
,,Nie je to o mne. Je to nebezpečné, Jamie.“
,,Ako som povedal, obvyklé veci,“ povedal pochmúrnym tónom.
Dnes mu ublížila, ale nepáčila sa jej predstava, že by sa vrhol do boja v jeho emočnom stave. Bolesť, ktorou trpel, ho mohla ohroziť ešte viac než obvykle.
Pokrútila neústupne hlavou. ,,Myslím to vážne, Jamie. Nechoď tam dnes večer, prosím.“
Možno by mu mala povedať o Shayiných kresbách, ale tie sa dali interpretovať niekoľkými spôsobmi. Vedela, že by sa pokúsil tvrdiť, že patrí do jeho života, inak by ho mohol démon zabiť. A tak sa rozhodla zachovať ich existenciu v tajnosti.
Oprel sa chrbtom o lavicu a venoval jej dlhý pohľad. Vo svetle sviečok mu oči naplnené smútkom jasne žiarili. ,,Chceš povedať, že nemáme žiadnu budúcnosť, Sunny. Vysvetlila si to veľmi jasne, čo znamená, že všetko, čo mám, je byť lovcom,“ povedal trpko. ,,Môžem sa pokojne sústrediť na svoju prácu... Pretože ťa nebudem mať.“
Natiahla sa po jeho ruke, ale vyhol sa tomu. ,,Jamie, počúvaj ma, prosím,“ prosila. ,,Nezačínaj bezhlavo riskovať, nie kvôli mne alebo preto, že nemôžeme...“ Nebola schopná dokončiť to, pretože mobil znova zazvonil, ale tentoraz nemohla vidieť číslo volajúceho.
Po chvíli Jamie odpovedal. ,,Dobre, budem tam. Hej, hej, viem. Daj mi tridsať minút.“
Než mohla znova niečo namietať alebo mu vysvetliť o jej zmysle pre nebezpečenstvo, Jamie kývol na čašníka, kvôli účtu. Keď sa ho pokúsila dotknúť, zatiaľ čo naňho čakali, zazvonil mu zase mobil a on odišiel preč od nej, aby ho mohol prijať. Počas jazdy späť do jej bytu, ktorý bol vzdialený niekoľko blokov, ho napriek jej úsiliu nebola schopná presvedčiť, aby sa dnešnú noc držal ďalej od Bonaventurovského cintorína.  

 

1 – ženská nezisková organizácia v Spojených štátoch, Veľkej Británii, Kanade  a Mexiku

9 komentářů:

  1. Děkuju moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za skvělý překlad!!! :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečná vďaka za preklad a korektúru!!! :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé, díky moc za další kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľká vďaka za skvelé pokračovanie☺

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Diky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat