pátek 3. dubna 2015

Rudý anděl - Kapitola 3


,,Myslíš, že sa tu predo mnou môžeš schovať?“ Jamie Angel vyšiel na balkón na poschodí, kde Sunny sedela už niekoľko minút. Milovala bublajúce zvuky potoka a močiarov.
Na koniec decembra bol tento večer nezvyčajne mierny. Vetrík, tiahnuci sa od vody, bol upokojujúco ľahký. A áno, naozaj sa mu chcela vyhnúť. Balkón bol posledným miestom, kam sa mohla pred ním ukryť. Bol nesmierne sexy, príliš nebezpečný a akoby to nestačilo, tak ju od neskorých raňajok prenasledoval. Okolo tretej hodiny poobede, Mason pokazil prístroj na margarity, ktorý dostal od Shay ako vianočný darček, takže teraz každý cítil trocha spáleniny vo vzduchu.   

Jamie sa rozvalil do kresla vedľa nej a vychutnával si poslednú margaritu. ,,Neodpovedala si mi Sunny.“ Vyložil si jednu nohu na zábradlie balkóna a v uvoľnenej sexy pozícii sa hojdal na dvoch nohách kresla. ,,Vyhýbaš sa mi,“ poznamenal. ,,Prečo?“
,,Pretože si zlý chlapec a ja poznám tvoj typ.“ Zavrtela sa vo svojom kresle a vedela, že by mala odísť, ale nemala silu prinútiť sa k odchodu. 
,,Čo sa stalo mačiatko?“ Opýtal sa so zlomyseľným úsmevom pri poslednom slove.
Prevrátila oči. ,,Práve sa mi potvrdil môj názor na teba.“
Usmial sa na ňu a tentoraz to nevyzeralo umelo so snahou niečo dokázať. A to jej úplne roztápalo srdce. Ak uvidí, čo i len na chvíľu záblesk skutočného Jamieho, ovplyvní ju to ešte silnejšie, než čokoľvek z jeho predošlého flirtovania. Bol originálne sladký. Cítila, že sa vo svojom živote skrýval pred každým a svoje srdce stráži rovnako ostražito. Po dlhšej dobe, po ktorej sa zdalo, že sú neschopní odvrátiť od seba uzamknuté pohľady alebo sa prestať usmievať, siahol do vrecka džínsovej bundy, vytiahol cigaretu a chystal sa ju zapáliť.
„Nebude ti to vadiť?“ Opýtal sa a ukázal na cigaretu.
Pokrútila hlavou a zodvihla sa na nohy. ,,Aj tak som sa práve chystala odísť.“
Ako prechádzala okolo neho, zablokoval jej priechod svojou ľavou nohou, zachytávajúc ju tak bližšie k nemu. ,,Nie tak rýchlo, Sunny.“
V jeho hlase znela hrozba, ale v svetlozelených očiach videla iba pokušenie.
,,Mám s tebou plány,“ povedal. Než stihla mrknúť, natiahol ruku a dotkol sa jej stehna. Pomaly ju hladil s náruživým a zmysleným dotykom, zatiaľ čo jej hľadel do očí. ,,Hej, si tak dobrá, ako som si myslel,“ zašepkal hrdelne. ,,Vlastne lepšia.“
Mala ho odstrčiť z cesty a rýchle prebehnúť na druhú stranu verandy. Miesto toho tam iba zhypnotizovane stála, pociťujúc pálenie pokožky z jeho dotyku, ktorý sa posúval čoraz vyššie.
,,Prečo sa mi vyhýbaš, hm?“ Pozeral na ňu spod mierne privretých rias. ,,Začínam si myslieť, že ma nemáš veľmi rada.“ Prstami zašiel až pod lem jej krátkej sukne. Dych sa jej zrýchlil a srdce začalo tak pumpovať, až jej nahnalo krv do uší.
,,Ale tebe sa to takto páči a musím povedať,“ jeho krásne oči sa naplnili túžbou, ,,že mne tiež.“
Keď sa končekmi prstov zakrádal o trochu vyššie, bližšie k jej nohavičkám, Sunny sa vrátil rozum.
Uchopila jeho ruku a vytiahla mu ju spod sukne. ,,Jamie... Musíš prestať... Hneď.“
,,Prečo?“
Pre Jamieho to bolo nepochybne jednoduché: Ak máš niekoho rád a priťahuje ťa, užiješ si. Žiadne záväzky, nič, iba nekomplikované potešenie.
Ale nie v jej svete.
Naďalej sa jej pozeral do očí, čakajúc na nejakú odpoveď. Až vtedy si uvedomila, že majú stále prepletené prsty. ,,Pretože ťa nepoznám.
,,Ale mohla by si...“ venoval jej neslušný pohľad. ,,V skutočnosti je to vyložene biblické. To “poznanie“ mňa. Podľa Starého Zákona, jemne povedané.“
Začervenala sa. ,,To je neúctivé.“
,,Boh stvoril sex,“ povedal vecne. ,,Verím v Boha a veľké milovanie sa, takže nevidím žiaden konflikt záujmov.“
Oh, ale pre mňa tu určite jeden je, pomyslela si, stále sa snažiac spomaliť šialené tempo svojho tepu a dýchania. 
,,No,“ povedala s bezmocným výdychom, ,,ale ja neverím na sex s niekým, koho som iba teraz stretla.“
Venoval jej podmanivý úsmev a jeho hlboké jamky sa objavili v jej zornom poli. ,,Tak to je naozaj škoda.
Pustil jej ruku a zapálil si cigaretu. Okamžite jej chýbalo teplo jeho dotyku, teplo, ktoré v nej horelo. Mala nutkanie sprosto plakať. Ale nevadí. Začne od znovu! Hoci sa ten moment už stratil.
Jamie si potiahol z cigarety, vyfukujúc dym, ktorý sa točil vo svetle vychádzajúceho z domu, preč od nej. Opäť sa oprel v kresle a ukryl v tieni. Neznášala, keď ho nebola schopná zreteľne vidieť, pretože mal jedny z najkrajších ľudských očí, aké kedy videla. Tak jasné, živé a ten spôsob, akým kontrastovali s jeho prirodzene zlatou pokožkou.
,,Tak ako dlho to potrvá? Spýtal sa ledabolo.
,,Čo?
,,Kým sa nebudeme dostatočne dobre poznať na to, aby som ťa zviedol a vyspal sa s tebou. Pár hodín? Dní? Týždňov? Mala by si vedieť, že som veľmi odhodlaný muž.
Vyskočila na nohy. ,,Musím ísť.
,,Ale no tak, zlatko. Nebuď takáto. Nesnažím sa ťa vydesiť. Posaď sa a stráv tu so mnou chvíľu. Povedz, prečo som ťa nikdy nestretol, keď si tu strávila väčšinu svojho života?
Sunny, stále primrznutá na mieste, sa snažila rozhodnúť či sa odváži riskovať a zostať. Jamie ju naozaj desil, ale nie preto, že by si myslela, že jej ublíži. Niežeby ju mohol premôcť, vďaka jej nadpozemským schopnostiam, ale v tom jedinom pohľade, ktorý jej venoval, sa ukývala sladkosť maskovaná za všetkým tým chvastaním a flirtovaním. Srdce jej poskočilo v hrudi, dych zoslabol a vedela, že by sa do neho mohla zamilovať. Rýchlo zamilovať. A starať sa o človeka v tomto zmysle, bolo prísne zakázané.  
,,Jamie, naozaj musím ísť okamžite dnu,“ povedala, vyrážajúc smerom k dverám.
,,Ale no tak, posaď sa a relaxuj.“ Jamie obtočil svoju silnú pažu okolo jej pása a položil si ju do lona skôr, než stačila zareagovať.
Pristihla sa, ako sa mäkkými prsiami opiera o tvrdý svalnatý hrudník. Dych na jej tvári bol príjemný a hoci očakávala, že sa ju bude snažiť pobozkať, spravil niečo oveľa prekvapujúcejšie. Natiahol ruku a omotal si okolo prsta jeden z jej prameňov, jeho dych sa na chvíľu zastavil.
,,Bože, vieš, čo je na tebe úžasné?“ Zamrmlal. ,,Milujem tvoje vlasy. Sú nádherné, ale keby som si musel vybrať iba jednu vec, boli by to tvoje oči, Sunny, ale milujem aj tieto kučery.“
Veľmi jemne, skoro nežne ju začal hladkať po vlasoch, akoby chcel utíšiť obavy a úzkosť z toho, čo pýtal.
Pozrel jej hlboko do očí a aj napriek tme, mohla vidieť intenzitu toho pohľadu. Až teraz si uvedomila, že sa začala mierne chvieť.
Zamračil sa. ,,Hej, nechcem ti ublížiť srdiečko. Som len mňau, pamätáš?   
Trasúcou rukou zatlačila proti jeho hrudi. ,,Zabudol si na zuby a pazúry.
,,Nehryziem, ani neškriabem. No..." zasmial sa nízko takmer hrdelne. ,,Možno budem nejaké časti z teba predsa len chcieť obhrýzať a hrať sa s nimi.“
Zavrela oči. ,,Jamie, ja... Nie som na toto zvyknutá.“
„Byť s mužom, ktorý ti chce dať rozkoš? Nádherné dievča, ako si ty? Tomu sa mi nechce veriť.“
,,Ver.“
,,Teraz vidím, že ty neveríš mne. Idem na to príliš tvrdo alebo máš problém so mnou? Pretože teraz, na tomto mieste, keď sedíš v mojom lone a moje ruky sú omotané okolo teba, nechcem byť nikde inde. Čo to máš za parfum? Celé tvoje telo neobvykle vonia, až sa mi to chce ochutnať.“
,,Jamie!“ Frustrovane sa odtiahla od jeho hrude. „Ideš na to príliš rýchlo.“
,,A napriek tomu stále sedíš v mojom náručí. Nevidím, že by si sa ponáhľala utiecť.“ Zodvihol ruky na znamenie kapitulácie. ,,Nenávidím, že musíš ísť. Možno to tak bude lepšie, ale iba pokiaľ mi sľúbiš, že sa ešte uvidíme.“
Zavrtela hlavou, odvrátiac sa od neho, ale z jeho lona sa nepohla. ,,Ja som toto... Nezažila. Nemôžem... Nemôžem to urobiť. Dobre? Prosím, nechaj ma ísť.“
Vzal jej tvár a pomaly ju nútil, aby sa na neho pozrela. Dlhú dobu sa jej pozeral do očí. ,,Sunny, ako je to možné?“
,,Ty si ten, kto si nemyslí, že som človek,“ odpovedala s úzkosťou. Jeho nespočetné signály boli chaotické, spôsob akým sa pohyboval medzi zvádzaním, podpichovaním a teraz aj jemnosťou ju miatol. Zistila, že je stále ťažšie predvídať jeho zámery.
,,Dobre, si človek?“
,,To ty si sa ma všade dotýkal. Nie som cítiť ako človek?“
Pohladil ju po tvári. ,,Si plná mäkkosti, krásy a tepla.“ Vzdychol so zavretými očami. ,,Dobrý bože, cítim všetko... Všetko, čo potrebujem.“ Pomaly ju zovrel v náručí a držal ju pri sebe ako poklad.
Jeho dotyk a slová v jej tele vyvolávali oheň, ale nepotvrdil, že upustil od podozrení. Musela s ním prerušiť kontakt skôr, ako sa pomocou svojich loveckých schopností dozvie, kým naozaj je.  
,,Mal by si ma nechať ísť,“ trvala na svojom.
Vydýchol obláčik z cigarety, študujúc ju, ale zovretie neuvoľnil. ,,Si si istá?“
,,Prosím.“
Jemne ju púšťal a so zdvorilým úsmevom jej pomohol späť na nohy. Uhladila si šaty a vykročila smerom k francúzskym dverám, ktoré viedli do domu. Ale skôr ako ich mohla otvoriť, sa k nej pritisol.
Jeho teplý dych sa otieral o jej krk. ,,Dávam ti hodinu, aby si to znova zvážila,“ zašepkal zvodne. ,,Nemám vo zvyku prosiť, ale strašne ťa chcem, Sunny Renfroe. Sľubujem, že ti neublížim ani ťa nezahanbím... Ale prinútim ťa cítiť pocity, aké si nikdy nezažila. Pokiaľ toto chceš riskovať, stretneme sa dole pri potoku presne za hodinu. Budem čakať pri tom sklenenom altánku na pravej strane doku. Nesklam ma... Prosím.“  
Otočila sa a pozrela naňho, ale on sa už opäť vracal do tieňa. V podstate prosil, aby k nemu prišla. Na čo myslí? Bolo to, akoby kvôli nej dočasne stratil rozum a bol ňou očarovaný.

Jamie sa pozeral cez sklenené dvere verandy a sledoval Sunny, ako sa ponáhľa k pohovke, kde Shay a Kate sedeli. Stále si upravovala vlasy aj šaty. Usmial sa nad tým, aká plachá naozaj bola. Neklamala ohľade svojich skúseností, tým si bol istý. Ale akonáhle sa strnulo posadila medzi jeho sestru a Kate, mierne spanikáril. Povie im, čo sa práve udialo? Ak áno, nemá žiadnu nádej, že sa v tom altánku niekedy ukáže, čo ho neuveriteľne sklame a nie len preto, že chcel odhaliť jej pravú identitu. Neočakával však jej nevinnosť. Teraz jej chcel dať všetko, čo sľúbil... A oveľa viac. Pokiaľ by sa dozvedel jej pravú podstatu, bol by to iba bonus navyše, ale už to nebola jeho hlavná túžba alebo obava.
Shay sa obrátila k Sunny, ktorá jej niečo povedala a on zadržal dych, premýšľajúc či sa im Sunny so všetkým zverí, ale nevyzeralo to, že by boli prekvapené. Po tom všetkom, on je Jamie Angel a ak očakávajú, že sa vyhne Sunny Renfroe, potom jeho malá sestrička nemala navrhnúť, aby si našiel príťažlivú ženskú.
Otočil sa, pretože nechcel vidieť nič, čo im Sunny vyzvoní o jeho neslušnom návrhu... Alebo o jeho neúspešnom pokuse o jej zvedenie. S ťažkým povzdychol sa oprel o stranu verandy a zatvoril oči. Celé telo mal v jednom ohni, ktorý ho spaľoval kvôli Sunny. Túto noc chcel prísť na jej tajomstvo. A namiesto toho? Bol úplne zasrane porazený ženou. To nebolo dobré.
Okrem toho bol tvrdší ako kameň, čo znamenalo, že ďalšia hodina bude bolestne pomalá, ak sa vôbec ukáže v altánku. Siahajúc si medzi nohy, otieral si drsnú džínsovinu proti erekcii, túžiac po Sunny s úplne zbesilou intenzitou. Žiadna žena ho za tie roky nevzrušila tak silne a okamžite. 
Počkať! To bolo ono. Otvoril oči s rukami stále na vlastnom rozkroku. Žiadna iná žena mu nikdy do tela nepriniesla toľko tepla. Nikdy. Určite naňho uvrhla nejaké erotické kúzlo, čo dokazuje jej nadprirodzenú povahu, inak by k nej nebol tak pripútaný. Pôjde do altánku, počká na ňu, zvedie ju, a keď ju bude mať pod sebou, vypáči z nej pravdu.

Sunny sa neodvážila spýtať Shay alebo Kate, kde sklenený altánok je, ale mienila sa vykradnúť z ich spoločnosti s nejakou šikovnou výhovorkou. Nakoniec povedala, že sa chce ísť k potoku prejsť, aby zmiernila ten príšerný hluk domu. Podľa toho, ako Shayine oči žiarili, jej priateľka jasne vytušila, čo sa naozaj deje. Široko usmiala a varovala ju, aby bola ohľadne jej brata, darebáka, opatrná.  
Sunny musela stratiť súdnosť ohľadne nebezpečenstva, ktoré Jamie predstavoval, ale navzdory všetkému nenašla v sebe silu, aby sa od neho držala ďalej. Napriek tomu, že porušuje všetky pravidlá a predpisy svojej práce, vie, že by mohla byť vážne pokarhaná alebo by dokonca mohla stratiť svoju pozíciu, nedokázala zastaviť samú seba v nasledovaní toho nádherného, zvodného muža.
Nebol zlý ani ľstivý a ešte k tomu ju priťahoval desivo silným magnetizmom. Za celé tie roky zostala nedotknutá. Čo by na to povedali jej nadriadení? Zodpovedali sa Bohu a nikto z jej druhu sa s ľuďmi nestýkal sexuálnym spôsobom. Nikdy.
Tak tu stála na konci temnej, stromami lemovanej ceste, pozerajúc na vzdialený tvar toho, čo  musel byť altánok. Použila vlastné žiarenie, aby našla cestu v tme, ale aby to Jamie nemohol vidieť, zodvihla mobil a používala ho na osvetlenie cesty. Kúsok mesiaca svietil nad jej hlavou, takže aj keď vytváral atmosféru, neposkytoval toľko jasu. 
Opatrne kráčala a blížila sa k stavbe postavenej takmer v Japonskom dizajne, ktorý bol v rozpore s plantážovým štýlom domu. Videla už niečo podobné, ale nenapadalo ju kde.
Chystala sa vyhľadať dvere, keď ich otvoril Jamie a zadíval sa na ňu. V temnote sa zdalo, že je oveľa vyšší ako masívna, pevná socha.
Zaváhala. Odpovedal tým, že ju chytil za zápästie, zatiahol dovnútra altánku a zavrel za nimi pevne dvere.
Pristáli pred sklenenými tabuľami, okamžite jeden druhému v náručí.
,,Prišla si za mnou,“ vydýchol do temnoty.
,,Keď si tak pekne poprosil,“ zasmiala sa a on si ju pritiahol bližšie. Pod uchom počula, ako sa mu zrýchlil pulz.  
,,Robíš ma slušným.“
,,Čo je lepšie, než byť nemravný.“
,,Miláčik, všetko závisí na tom, na akú nemravnosť myslíš.“ Pomocou prsta sledoval dĺžku jej nosa a pozorne ho študoval. ,,Už ti niekto povedal, že máš rozkošný nos?“   
Vyprskla smiechom. ,,Dobre. Myslím, že nie si ani zďaleka tak pokojný, ako sa tváriš! Hovoríš tu o mojom nose.“ Zasmiala sa ešte viacej, najmä keď uvidela, že sa na chvíľu zarazil.
,,Uťahuješ si zo mňa, že?
,,Mám blbý nos, takže si sa naozaj trafil. Vždy si myslela, že jej narástol trochu veľký.
Sklonil sa a veľmi sladko ju naň pobozkal. ,,Má postoj. Hovorí: Mám guráž a odhodlanie.
,,To hovorí môj nos?
,,Hm-hm. Tak mi to povedal. Bez žiadosti o dovolenie, bez jediného slova či zvuku, nízko zastonal, keď priložil svoje pery na jej. Bol to nekompromisný, panovačný bozk a on si ju pritiahol pevnejšie k hrudi. 
Než sa stačila zastaviť, než mohla zvážiť potenciálne problémy s nebom samotným, otvorila dychtivo  ústa. Skĺzol jazykom medzi jej pery, vytváral krúživý pomalý tlak, kým sa neodvážila opätovať jeho pohyby. Niečo hneď sa potom zmenilo, ďalšia úroveň tepla a ohňa zasiahla ich telá. 
Tento bozk... Bol viac než bozk, musel byť. Nárokoval si pohyby ruky v jej vlasoch, omotávajúc si ich na prsty, keď ju pritlačil o sklenené dvere. Používal boky, aby ju tam pritisol. Sunny zalapala po dychu, keď zacítila jeho veľmi tvrdú erekciu, ktorá ju tlačila do brucha.   
Prerušil bozk, prechádzajúc na jej krk. ,,Čo sa deje? Zamrmlal a sklonil hlavu, až sa jeho pery dotkli jej hrdla. Začal ju tam okusovať a  so smiechom vydal chrapľavé mňau.
Lapala po vzduchu, snažiac sa nájsť rovnováhu. Cítila som tvoje mužstvo a to ma vydesilo... A chcem ešte viac. 
,,Bojím sa, priznala ticho, vedomá si toho, že sa začala mierne chvieť. 
Pobozkal ju na krku, vyvolávajúc divoký oheň skrz jej pokožku. Upokojil sa s ústami proti jej kľúčnej kosti. ,,Neublížim ti,“ zahundral. ,,Ver mi.“
,,Neviem, čo robiť.“    
,,Zlato, rob všetko, čo chceš alebo potrebuješ,“ povedal a potom švihol jazykom proti jej hrdlu, kde ju olizoval.
S trasúcou rukou mu siahla do vlasov a pohladila ho tam. Oprela sa o dvere, aby sa upokojila. Mierne zastonal na jej gesto, otieral sa o ňu, potom otočil tvár, aby spočívala v jej dlani. V tú chvíľu si uvedomila, že naozaj nie je hrozbou alebo čímkoľvek iným, v čo svet veril. Bolo to rovnaké, ako keď boli na verande. Mal veľmi nežnú, jemnú stránku, ktorú sa snažil pred všetkými skryť.
Predtým si o ňom spravila prieskum, takže vedela, že je na temnejšej strane vesmíru vďaka tomu, že je lovcom. Možno práve to ho prinútilo vystavať okolo seba hradby alebo to, že trávil celý svoj statočný život na bojisku, preto sa bráni láske. 
Tá myšlienka jej srdce naplnila bolestivou osamelosťou a hmatateľný smútok sa jej usadil v hrudi. Nežne mu prehrabla prstami vlasy túžiac zahnať všetky jeho príšery.  
,,Si cítiť tak správne, Sunny Renfroe,“ zašepkal v odozve. ,,Nikto mi tak nikdy nevoňal v náručí.“
Upokojila sa, inštinktívne vedela, že práve urobil hlboké, intímne prijatie, možno aj bez toho, aby si to plne uvedomil.  Jej oči slzili pri náhlej predstave, že tento mohutný, nádherný človek - tento bojovník s démonmi a silami temnoty – sa cítil osamelý.
Pomaly ho pohladila po tvári, teplo medzi nimi tlelo, krátko sa meniac na niečo oveľa krehkejšie.
Skončilo to rovnako rýchlo ako okamih.
Stál vzpriamene, pridržiavajúc ju oboma rukami proti dverám. S dlhým, skúmavým pohľadom do jej očí, zašepkal: ,,Prajem si, aby si sa tento večer stala mojou milenkou.
Jamie sa natiahol po prútené lehátko, ktoré zaberalo stred skleneného domu. Priniesol si ho sem po smrti ich matky, keď potreboval miesto, kde by bol ďaleko od rodiny, Tieňov a Sparťanov. Nejaké tiché miesto, kde mohol premýšľať. Neskôr sa sem v priebehu dňa rád zatúlal, popíjajúc pohár vína a pozorujúc potok a močiarne trávy.
Ale nikdy, ani raz, nepozval do svojej svätyne ženu.   
To samo o sebe stačilo, aby sa priklonil tomu, že Sunny búrala akúkoľvek z jeho ochranných zón, ale aj napriek tomu sa stále pokúšal presvedčiť sám seba, že je to všetko kvôli tomu, aby zistil, čo v skutočnosti je. Nebola cítiť po zle a sakra určite, tak ani nechutila. Bola úplný protiklad všetkých príšer, s ktorými doteraz bojoval. Ale po všetkých tých rokoch s jeho schopnosťami, desaťročiami lovu, musel presne zistiť, čo je. Ak by sa nepriznala, použil by na ňu svoje schopnosti, aby získal pravdu. Jediný problém v tom pláne? Cítil, ako rýchlo a tvrdo jej prepadá, čo znamenalo, že ona nebola jediná, kto má strach. 
Ľahol si vonku na lehátko a pozrel sa na ňu. Stála neisto vedľa neho s rukami pevne založenými cez prsia. Potreboval, aby sa zasmiala, aby sa trošku uvoľnila.
,,You are sixteen going on..“ spieval a usmial sa. Otočila sa k nemu, tmavé obočie mala zvraštené v zmätku, tak začal vysvetľovať. ,,Sound of Music. Mával rukami medzi nimi ,,V tom filme mali jeden z týchto sklenených domov, čo je dôvodom, prečo ho mama chcela tiež. Otec to dal postaviť pre ňu skôr, ako som sa narodil.
Usmiala sa, nádherný lúč slnečného svetla osvetlil noc. Nečakane, vzrušujúco. Chcel, aby mala ten úsmev navždy.
,,Vedela som, že je mi toto miesto povedomé. Milujem ten film.
,,Možno by som ťa mal naháňať okolo lavičiek a točiť ťa v náručí, a potom,“ zodvihol obočie. ,,ťa vyzliecť.“ 
Jej úsmev sa vytratil a znova si okolo seba obalila ruky.
Všetko v jej správaní kričalo, že je panna, čo spôsobovalo, že cítil vinu, ale nie nadlho. Nebolo to iba kvôli jej identite. Chcel presne to, čo jej povedal na verande. Chcel jej dať potešenie, aké ešte nepoznala. Chcel vidieť, ako zareaguje na jeho dotyk, zazrieť oheň v jej mandľových očiach, keď bude pod ním ležať a on ju pohladí na najintímnejších miestach jej tela.
Pozrela sa preč, smerom k potoku, hľadiac znepokojene von a on vedel, že to nebude fungovať.
Siahol po jej ruke a pritiahol si ju bližšie k sebe. ,,Sunny.

Držala svoj pohľad odvrátený, aj keď ich prsty boli spoločne prepletené. Cítil na jej dlani, ako sa ľahko potí a zamračil sa. ,,Prečo sa ma tak bojíš?“ Opýtal sa potichu.
Nakoniec sa ich pohľady stretli. Jej oči boli naplnené túžbou, teplom a aj strachom.
,,Odpovedz mi,“ naliehal. Posadil sa vzpriamene a vzal ju aj za druhú ruku.
,,Nebojím sa teba.“
,,Tak čoho? “
,,Som vystrašená zo seba!“ Zvolala netrpezlivo. ,,Ja neviem, čo mám robiť... Si skúsený a nežný, a ja... Stále ťa chcem, hoci by som nemala.“
Široko sa usmial a jeho srdce začalo biť rýchlejšie. ,,To je moje dievča.“
,,Nie,“ trvala na svojom a uvoľnila ruku z jeho zovretia. Vzhliadla hore, akoby hľadala nejakú odpoveď od samotného neba. ,,Ja... Nemala by som...“
Zodvihol sa na nohy. ,,Je to duchovná vec? Nemyslíš si, že dobré dievča by nemalo mať sex alebo niečo podobné? Už som ti povedal, ako to vidím ja. Boh vynašiel milovanie.“   
Znova zavrtela hlavou. ,,Nie pre mňa.“
Chvíľu nad jej vyhlásením premýšľal a snažil sa ho zaradiť do akéhokoľvek kontextu, ktorý by vysvetlili, čo alebo kto naozaj je. Rozhodol sa na to ísť priamo, pretože bol hazardným hráčom.
,,Buď ku mne úprimná, áno? Si naozaj človek?“
Pritisla si obe ruky k tvári. ,,Prosím, už sa ma to nepýtaj. Netlač na mňa viac.“
V tom momente blesk preťal oblohu.
Zbadal jej extrémne vydesenie a pot na jej tvári.
Opäť sa zotmelo. Musela to byť náhla búrka, pretože nočná obloha bola pred pár minútami jasná. Lenže žiadna búrka v tak nízko položenej krajine, neprichádzala tak rýchle v decembri.
Jasné svetlo opäť rozžiarilo oblohu a zvonkohra hromu vibrovala sklom všade okolo nich. Sunny sa od neho odvrátila so sklonenou hlavou.
Každá emócia v ňom bola v nesúlade, túžil ju utešiť, chcel sa s ňou milovať, chcel ju vypočuť. Namiesto toho zistil, že sám k nej vykročil a veľmi jemne ju objal okolo pása. Pritiahol si jej chrbát na svoju hruď a jednoducho ju držal. 
,,Nemusíš mi to povedať,“ zašepkal jej do ucha. ,,Je to v poriadku. Nemusíme sa ponáhľať. Ide o viac, ako len o dnešnú noc.“
Už si nesľuboval, že je to žena na jednu noc... Nikdy.
Sunny sa upokojila v jeho náručí a šokovala ho tým, že sa začala smiať. ,,Môžeš na to ísť naozaj pomaly, darebák?“
Pohladil ju po vlasoch a s úsmevom ju pobozkal na temeno hlavy. ,,Obyčajne nie, ale ty nie si obyčajné dievča.“
Vzdychla. Nemal by na ňu znova tlačiť, ani jemne. Prevrátila sa v jeho náručí a oprela si tvár o jeho hruď. ,,Kiež by,“ povedala zamyslene.
Zamieril ústami, aby ju znova pobozkal, ale blesk znova preťal oblohu. Zdalo sa, že ich bude zastavovať donekonečna. To bol okamih, kedy videl masívnu, okrídlenú postavu na druhej strane skla... Hľadela na Sunny s očami svetlými ako mesačné lúče. 
,,Uh, Sunny...“ Položil si jej hlavu na svoju hruď v obrannom geste, chcel ju chrániť.
,,Je tu niečo, čo by som ti mal povedať.“
Pritúlila sa k nemu bližšie, viac pohodlnejšie. Teraz, za všetok ten prekliaty čas.
,,Hmm?“ Opýtala sa sladko so zavretými očami.
Tvor presunul svoj žiarivý pohľad a tvrdo ho upriamil na Jamieho. Bolo nemožné nevidieť intenzívny nesúhlas aj napriek jeho oslepujúcemu pohľadu. Jamie inštinktívne zavrel oči. Nebol to žiaden démon a rozhodne to nebol okrídlený Sparťan. 
Bol to tvor, ktorého Jamie videl vo vzácnych príležitostiach, pri najdivokejších duchovných bitkách.
,,Sunny, naozaj to potrebujem vedieť... Je to dôležité.“ Odmlčal sa a nadýchol sa. ,,Tvoje tajomstvo... Nie si náhodou anjel, však nie?“


11 komentářů:

  1. Díky moc za další skvělou kapitolu

    OdpovědětVymazat
  2. Vďaka za skvelé pokračovanie a teším sa na ďalší preklad:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Srdečná vďaka za preklad i korektúru!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc za skvělý překlad!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za skvělou kapitolku ;-)

    OdpovědětVymazat