pondělí 24. listopadu 2014

Alexa - Temné probuzení (Skrytá temnota 5)



Potlačené zlo sa vracia...

Kamal celé tisícročia stráži tajomstvo brutálneho incidentu spred tisícročí. Vo vojne o holé životy prisahal, že nikdy nedovolí, aby nebezpečný čarodejník znova získal moc. Ibaže zostal sám a proti nemu sa postavil zákerný nepriateľ...

Cari netuší nič o skutočnom zámere svojho zamestnávateľa, ani o svojich archeologických vykopávkach. Reči príťažlivého Araba neberie veľmi vážne a urobí tú chybu, že si ho znepriatelí. A oslobodí dávne zlo...

Ich jedinou nádejou je vyhrať boj proti najmocnejším nepriateľom magického aj ľudského sveta a vziať im moc skôr, než ju získajú pre seba. Ibaže Kamal  ženy nevidí ako seberovné a nespútaná Cari je zvyknutá na iný prístup.

Zarytých rivalov však spojí krutý čin starého nepriateľa a ak chcú prežiť, musia nielen nájsť spoločnú reč ale aj prekonať vlastných démonov. Vojna pohlaví sa môže začať!


























13 komentářů:

  1. Skvělé, díky moc za další knihu. Moc se těším, na tvůj další příběh.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jaj, tak som práve dočítala predchádzajúci príbeh... a teraz len netrpezlivo čakať kým bude ďalší zverejnený. A Alexa strašne chválim, skvelá práca!!! Ja fakt žasnem, nemám slov. Skutočne schovávaš do vrecka množstvo v terajšej dobe vydávaných románov. Niektoré vôbec nedokážem dočítať do konca! A ešte si za to aj zaplatím :-(. Bŕŕŕ! Tvoje príbehy sú fakt úžasné, pútavé od začiatku do konca a človeka len navnadia na ďalší diel. Ja síce moc nekomentujem, lebo vždy čakám na zverejnenie celého príbehu a až potom sa do neho pustím, ale tentoraz mi to nedalo. Skvelá práca!!! Želám veľa motivácie a nápadov do ďalšieho písania, aby si nás ďalej mohla tešiť svojimi dielami. Posielam virtuálne obrovské Ďakujem!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aj ja ďakujem za krásne slová a ešte krajší komentár:)
      Alexa

      Vymazat
  3. Panebože, už je to tu!!!!!! Wááááááááááááááááááááááááááááááááááu.... Úplne sa mi trasú ruky, ani písať neviem... Už som ti hovorila, že ťa zbožňujem?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ja zbožňujem tvoje komentáre:) hlavne sa s tými roztrasenými rukami nemaľuj, budeš vyzerať ako strašiak:D
      Alexa

      Vymazat
  4. Som rada, že pokračuješ a verím, že i táto piata časť Skrytej temnoty bude tak skvelá ako predchádzjúce štyri časti.
    A opätovná vďaka Kerris, že dáva priestor na svojom blogu, takýmto spisovateľským talentom.
    Vďaka, vďaka, vďaka. Trikrát vďaka. Postupuješ do finále.... hops. Ja nie som Lucka B. a v tej talentovej súťaži ani nie je spisovateľská tvorba. Škoda. ;-). Určite by si sa tam nestratila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me dekovat nemusis, Yani - ja jsem rada, ze tu Alexu mam a ze mi udrzuje na blogu ctenarky :D

      Vymazat
    2. ale áno, vďaka rozhodne patrí aj tebe, veď inak by sme tu neboli:)
      Alexa

      Vymazat
  5. DÍKY ZA NOVOU KNIHU.

    OdpovědětVymazat
  6. Aj ja sa chcem poďakovať za skvele poviedky (knihy), po dlhšej dobe som narazila na niečo čo ma úplne dostalo A nedokázala som sa odtrhnúť od čítania. Teším sa na pokračovanie ;)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Dekuji za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  8. Prečítala som už všetky poviedky (skôr knihy) a musím tlieskať, boli úžasné všetky.... Ešte by som chcela vedieť, či bude ďalšie pokračovanie a o kom tentokrát?
    Ďakujem Dana

    OdpovědětVymazat