neděle 5. května 2013

Temný záblesk





 
Takže, Alexa se u nás rozhodla zveřejnit svou povídku (podle mého názoru spíš knihu :P) se jménem Temný záblesk. Já osobně doufám, že se vám její tvorba bude líbit a podpoříte ji v dalším tvoření :) - Kerris



Ubehlo už 800 rokov od smrti  pomstychtivej a skazenej Izabelly. Len upíri si pamätajú zločiny, ktoré napáchala. Hlavne Conor. Nikdy nezabudne na mučenie a škaredú zradu ...

Isobel netuší, že je nástrojom sprisahania proti všetkým upírom a hlavne Conorovi. Aby ju ochránil pred anjelmi a zároveň sa sám pomstil, unáša ju do svojho domu v Aylesbury. Je to však naozaj žena so skazenou dušou a bez kúska ľútosti? Alebo len obeť hry rozpútanej tajomnou bytosťou za oponou?

Súboj vôlí medzi mierne šibnutým upírom a tvrdohlavým človekom môže dopadnúť akokoľvek, hlavne ak sa túžba po pomste zmení na túžbu po niečom oveľa sladšom...



12 komentářů:

  1. áááá, já chci dalšíííí!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super, už sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle! Honem další !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásně napsaná povídka:)! Děkuji za ni a hrozně se těším na další:)
    Danča

    OdpovědětVymazat
  5. nemam slov....parada...bude to mat aj pokracovanie?? ja dufam, ze ano ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překrásný příběh. Díky bohu za váš talent!!

    OdpovědětVymazat
  7. Super mne se to taky moc libi :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj... Mohla by som ťa poprosiť o zaslanie tejto poviedky, a ak by sa dalo, tak aj ostatných dielov?? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. precti si informace - mas tam napsano, jak se zada o knihy.

      Vymazat
  9. Dakujem za uzasny pribeh. Ked som zacala citat Temne pouto, nevedela som, ze ide o pribeh, ktory nenapisala G. Sh. Ale tak ma zaujal, ze som si chcela precitat vsetky diely. A tak som zacala patrat po predchadzajucich. A ake bolo moje prekvapenie, ked som zistila, ze ide o pribeh z pera Alexy. Je uzasny, skvelo prepracovany a dej, od ktoreho sa neda odtrhnut. Moja ucta, ze nieco tak skvelo napisane, vytvoril niekto od nas (SK, CR).Uz teraz sa tesim na dalsie diely. Prajem nech sa ti v tvorbe dari. Len tak dalej. Este raz vdaka za uzasny zazitok. GabiM

    OdpovědětVymazat